Fredagkväll och mys med Emmah

Så, en lång dag idag. Först klädde jag ju iordning Emmah till trollfesten som ni vet. Har tyvärr ingen kort på henne, men hon va så söt, och i bilen på vägen dit satt hon och skrattade för hon var så lycklig över att vara ett troll.
Älskar henne så det gör ont.
Sedan var det skola till klockan 4, sedan direkt och hämta Emmah, tar en halvtimme från skolan till Emmahs dagis. Sedan var jag i stallet 2 timmar och bara pysslade om hästen.
Sedan när jag kom hem ringde min syster som bor hos pappa och sa att de hade riktigt god mat där, så stack dit, och nu är vi hemma jag och Emmah, och tittar på "Min vän Charlotte" (Charlottes Web på engelska) Tror Emmah kommer somna när som helst, långt över hennes läggtid, men ey, det är ju fredag:)
Hon kan få somna i soffan idag.

Tror faktiskt mina tänder börjar bli vitare, de där Whiteningstripsen hjälper faktiskt. Alla har börjat komentera det med så:) Det funkar, hehe
Vill ni köpa så säng till. Grejjen är att tänderna nu under blekningsperioden blir lite känsligare, men det går över sedan, så man är beredd på det.:) Kommer ha ett vackert hollywood leende snart.

Appropå allt och inget, hittade en rätt cool jacka till Emmah häromdagen på H&M för bara 98 kronor, och den verkar riktigt varm och skön. Snacka om kap, perfekt till Dagis och Vintern, speciellt som hon snart kommer att växa ut den, och den kommer slitas. Plus att den är spräcklig med en massa färger, trött på rosa och brunt som jag hade sån dille på förra vintern, så jag kan matcha med en massa olika mössot, vantar och termobyxor.

Skriver lite mer senare, nu ska jag mysa med Emmah.
Kram på er alla, och grattis Kenza som vann, jag tycker det var väldigt schysst att ge bort datorn, istället för att sälja den eller något, verkligen schysst.
Synd Stina-lee att du sjunkit från 2:dje till 3:dje plats, läser dig varje dag:)
Puss puss

En somrig bild från i somras på Emmah, hehe, lite kaxig e hon allt.


Emmah älskar sin cykelhjälm, haha


Och sina gummistövlar, ska med köpa ett par bra gummistövlar till mig i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0