En fröjdefull jul

En härlig dag idag, förutom att jag var tvungen att gå upp klockan 8 imorse då, hade hellre sovit mycket längre, plus att jag måste plugga hela hela dagen idag.
Men jag är inte jätte stressad över tentan imorgon, jag har ju hela lagboken med mig och kan utgå ifrån den.

Emmah var så underbart söt imorse, hade lockigt hår, men visar bilder imorgon för jag lånar Davids kamera, men har inte sladden så jag kan överföra allt till datorn.

Såg igår att Blondinbella är tillbaka efter sin paus. Trodde hon skulle vara borta längre. Har fattat på folk att känslorna angående henne verkligen är blandade, men en sak får man säga, hon är inte dum:) Inte många 17 åringar som har kommit så långt här i Sverige som hon gjort. Och hon vet precis vart hon är på väg verkar det som. Imponerande faktiskt

Ser ut som min resa till USA blir av, känns rätt bra mellan mig och David nu, och det kommer bli underbart kul att komma dit över Jul.
Vill så gärna ha jul nu, men adventskalendern på mornarna, adventsljus i fönstrena, julbelysning i stan, kalender till Emmah varje morgon, det är kallt och mörkt, men det har sin charm. Man får klä sig i stickat och raggsockar med härliga tröjor. Åh,, jag längtar, men försöker njuta av det sista oktober nu. Snart är det november,

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0