En dag i livet, mitt liv

Så, sitter här med syster yster och går igenom bilderna på facebook:) Riktigt kul och titta på en del bilder, men jag blir ALDRIG bra på bild, aldrig, jag får röda ögon som ser ut som en alien, inte som det brukar se ut när blixten gör ögon röda, utan verkligen ögon som en alien.
Ska visa bild på det senare.

Idag tog  jag en runda och köpte två par skor till Emmah, min syster thess betalade för det ena paret som kostade 198 kr, och jag betalade för det andra paret som gick på ungefär 350 kr. Köpte impregnering också, som är bra att ha till just skor då vätan inte lika lätt kommer igenom.

Till mig själv åkte jag till Helsingborg och köpte Exuviance, som är en rengöringsserie till ansiktet. Älskar den serien då den verkligen fungerar och min hy blir bättre. Kan ni förstå, jag är 23 år, och borde vara rätt så förbi finnstadiet, men nej, jämt jämt jämt, tur det finns smink. Men nu äntligen pallrade jag mig iväg och köpte dessa produkter igen som jag inte använt på 1 år, 1300 kr betalade jag ungefär för rengöring, ansiktsvatten och dag - och natt kram.
Varför tog det mig ett år att köpa dessa produkter igen?

Skolan gick riktigt bra idag, lite pinsamt då min lärare, som jag knappt känner iomed han är en föreläsare och vi är en klass på 70 pers, sa åt mig att inte sova på föreläsningarna, utan istället säga åt honom då det började bli långtråkigt. Alla tittade på mig, haha, men han är trevlig, han skrattade samtidigt som han sa det så tog inte jätte illa åt mig.

Skorna som jag köpte till Emmah för 350 kr, på Din Sko, Laholm




Skorna som Thess köpte till Emmah för 198 kr på Din sko, köpte dessa i en större storlek så hon kan få plats med raggsockar till vintern med.



Så här fin var Emmah idag till dagis, hon älskar den där tröjan som mormor köpt till henne, och jeansen kommer från H&M för 198 kr. Hon är helt inne i tv:n som visar morgon program bolibompa.


Tog ett kort på mig själv i morse, men då jag har mina mjukisjeans på mig (jag har mens) och de sitter superlångt ner, och jag hade ett linne som gled upp över magen blev kortet inte så bra, plus att Emmah inte var riktigt bra på att ta kort:) Får lära henne ordentligt sedan.

Exuviance serien jag köpte, för ungefär 1300 kronor. Den är riktigt bra då den förebygger orenheter, påskyndar hudens cellförnyelse och utan att innehålla peelingkulor peelar huden. Dagcremen innehåller även solskyddsfaktor 15 vilket är super då den skyddar mot solens ultravioletta strålar och huden kan istället koncentrera sig på återuppbyggnad. Denna funkar även som antiage och jag älskar den. Finns att köpa bland annat i Helsingborg på Electra.



Så, funderar på om jag ska gå en runda eller bara gå upp för trappen och hämta choklad, jag har ju trotts allt mens, hmm
Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0