Emmah är hämtat.

Så här såg hon ut idag när jag hämtade henne




Varför hade hon bara strumpbyxor? Jo, för tydligen har Emmah kissat på sig hela dagen, så nu har jag MASSOR med tvätt.
Vi har ingen torksumlare här heller så det tar evigheter att tvätta, iomed allt ska hinna toska med.
Suck, nästan bud på att ta med sig all tvätt till pappa och tvätta där.
Men jag börjar tidigt imorgon, redan klockan 6 får jag väcka ungen så att jag kan lämna henne kvart över 7 och sedan åka till skolan.
Suck, aja, en dag kanske jag har sov morgon, annars får jag väl vila när jag är pensinär, eller nej, det får jag ju inte heller, där tvingar de ju upp allihopa klockan 7, hmm.. jaja, en dag dör jag och då får jag vila.

Skriver mer sedan, ska snart laga äggröra, steka bacon och äta varma mackor till..

Kommentarer
Postat av: Therese

Du ! ;) vi drar inte upp pensionärerna kl 7. utan snarare kl 8 :P Hehe. sen får du vila när du e pensionär, innan du hamnar på äldreboende. ;) jusste ! HA

2008-10-22 @ 16:52:39
URL: http://thisoneday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0