Elle i Legally blond

Så, håller på att lägga Emmah nu, vi ska ju upp tidigt imorgon så, plus att hon också är påverkad av tidomställningen. Blir så grymt mörkt tidigt nu.
Tänkte på vad jag åt innan, mamma hade rört ihop något på kycklig och lite wook och matlagningsgrädde. Vad ofta man äter mat som faktiskt bara smakar så där. Vi äter mer för att vi måste än för att det faktiskt är grymt gott.
Aja, de är djupa tankar från mig

plugg ja, Känner mig rätt mycket som Elle i Legally blonde  (tror det är Elle hon heter) Fast hon har snyggare skor än mig, så får väl investera i skor lite gran snart, vilket jag inte har något emot alls:) Problemet är att hon har gulliga små sommarskor, vilket inte funkar här av en anledning, jag hatar att frysa, och det kommer jag göra i sånna skor på grund av vädret, men det finns fina varma skor med.

Så, SKOR ska shoppas så fort pengarna kommer, uppdaterar mer om detta sedan:)

Börjar bara känna mig riktigt dålig i halsen, så Rebecca ska investera i en massa apelsiner imorgon. Har förresten appropå allt och inget blivit helt föälskad i granatäpplen, lite pilligt, men SÅ gott, kan lätt äta 2,3 stycken på en kväll framför tv:n. Är förresten väldigt nyttigt med då det innehåller antoxidanter som tydligen är väldigt nyttigt, av någon anledning.

Ok, fixa saker nu, kan inte bestämma mig över om jag ska ha och göra kaffe eller inte.. Hmm, te kanke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0