Dålig uppdatering

Hej hej allihopa, hoppas ni haft en bra dag. Min har varit upp och ner och hit o dit. Är rätt trött och slut i huvudet faktisk.
Är med David nu, så ska väl snacka igenom en del saker sedan.
Tycker om honom, det gör jag, han har sin charm han med, haha
Så, idag har jag hunnit plugga, mocka stallet, laga mat, ha Emmah tid osv. Börjar bli nervös inför min tenta bara.

Ialf, blogga på en tjej som heter 17 år och 3 barnsmamma, helgo tjej, kommer bara inte ihåg hennes blogg namn just nu, men hon skrev ett tänkvärt inlägg om ett barn till en 17 årig mamma och om barnet redan på förhand var utdömt.

Ialf, skriver mer sedan puss puss alihopa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0