Cosmopolitan.se och annat

Jag är oftast rätt smart, men det här med datorer och pinglar (eller vad det kallas) hit och dit förstår jag mig inte alltid på.
Tänker nog inte ens ta mig den tiden att försöka förstå mig på det heller.
Tänker lägga tiden på att ta hand om mig och min dotter istället, haha.
Idag måste jag noppa ögonbrynen, de kommer med säkerhet inte bli av men tanken räknas eller vad det heter.
Jag är ju faktiskt en heltidsstuderande, ensamstående mamma, lätt stressad och förvirrad tjej så att man inte alltid hinner med sina ögonbryn får vara förståeligt.

Om ni går in på Cosmopolitan.se kan ni vara med om lite olika tävlingar, tycker ändå att cosmo är bra, har i princip alla tidningar sedan de släpptes i sverige för några år sedan.
Sextipsen är bra, haha, när jag började läsa Cosmo var jag nog 17, nej 18, (ska kolla upp vilket år cosmo började i sverige sedan) och jag hade aldrig gjort något med en kille, men det anade inte killen för jag hade läst på, haha. Kanske tillochmed lite för påläst va jag.
Vann tillochmed en gång på en tävling, vann produkter från Lancome, en maskara, en rouge, en ögonskugga och läppglans. Min motivation till varför jag skulle vinna var något i stil med: Jag tycker jag är värd det. Jag vann:) Var så trött på att sitta där och lista ut någon jätte avancerat motivation med rim och allt vad det kan innehålla.

Så, nu ska jag vidare, funderar på att åka och köpa chips, eller att popa popcorn med grillkrydda. Hmm, är inte riktigt frisk så jogging blir det inte idag.
Undrar vad mitt horoskop säger idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0