bli politiker

Man kanske borde bli det, bli något vettigt, kunna göra någon förändring här i världen, tyvärr är det ju så att hur man än vänder och vrider på sig är det alltid någon som blir lidande eller utan hjälp. Suck!
Men vad ska jag då bli, vad vill jag? Jag vill ha massa pengar och slippa jobba, bl.a. så kan jag göra vad jag vill, t.e.x. åka till Africa som vonontär och sådant.

Jag är lite förrvirrad just nu, jag håller inte riktigt koll på mig själv, eller vad jag vill, eller ens vem jag är. Jag är så mottsättningsfull, ena dagen vill jag ha massa barn, andra dagen vill jag inte ha fler barn, ensa dagen vill jag bo i en storstad, andra dagen vill jag bo på landet. Varför? kunde det inte bara vara enkelt att veta vad man egentligen vill?

Min älskade lilla emmah, vill ju ge dig det jag inte hade, vilket är mycket. Det som är jobbigast är väl att jag kanske aldrig kommer kunna erbjuda en pappa som älskar dig som sin egen. Usch, varför ska det vara svårt att leva för, många får ju kämpa varenda dag med alla vardagliga problem och för att kunna vakna nästa dag.

Ialf, nu ska jag vidare till skolan, ska bara göra oss iordning först. Jag skriver sedan idag.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0