Biblioteket

Så, jag och syster fick ett ryck att åka till biblioteket nu så här mitt i natten. Eller mitt i natten, det är ju fortfarande bara kväll, men det är så mörkt att man börjar fundera. Hade glömt hur tidigt det blir mörkt nu denna årstid, men det har sin charm även det.

Har börjat uppskatta Sverige mer och mer sedan man funderat på att kanske kanske bosätta sig i USA. Årstiderna, naturen, svenska språket, godis (lakris och marabou)

Böckerna jag lånade var Fantasy, Sanningens svärd, thess sa att man blev helt fast i boken. Lånade även Blixt Jacksons öden och äventyr (får se om den är bra) och lilla huset på präriens bok Farmarpojken, gammalsdags, men man får sån lust att baka pajer och bo på landet i en liten stuga med vedeldad kamin, haha.

Thess ska npg också börja blogga på min blogg, så vi börjar tillsammans:) Just nu heter hon thisoneday.blogg.se, men sedan skriver hon nog här, hehe.
Jag och Thess kan nog bli något bra tillsammans:) Hon har grym humor den bruden, och tillsammans är vi oslagbara, var bered på lite rå humor bara, haha

Jag och syster Thess som glöder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0