Vet inte riktigt, men halsont och förskylning vet jag något om

vilket humör jag är på. I morse kändes allt så bra, och det var så mysigt under täcket med David.
Men nu är det lite upp och ner, både jag och David är lite hit och dit i humöret, och det tar på krafterna, haha. Hast jag tycker om honom.
Ni vet den där dejten vi va på i fredags, han tog ju mig på spa då, så underbart var det med ryggmassage. Usch, bara jag inte blev beroende för det har jag verkligen inte råd med.

Här är vi iallafall, på spaet, efteråt.

Tänkte nu när jag vaknade i morse med halsont att jag skulle göra en lite kur av min favoritkur.

                                                                                               

C vitamin är viktigt då det hjälper kroppens imunförsvar vig blandannar förskylningar.
Honung är bra till det mesta, det lenar halsen, lindrar, ger bättre imunförsvar ocv, funkar alldeles utmärkt som läppsyl, bara att bre på på läpparna och försök att inte slicka bort det.
Vitlök är som alla säkert vet också riktigt riktigt bra för det mesta inom nästan allt i kroppen. Men det funkar också alldeles utmärkt att ha på läpparna eller på munsår, herpes, det kommer svida, men det kommer bli bra, pressa vitlök och sätt på, täck med plåster eller annat och det kommer bli bättre:) Istället för att köpa svindyra produkter kan man ju prova dessa innan.
Just det, om ni ska göra ett kok av allt detta och dricka, tänk på att det inte ska koka då man kokar bort en hel del viktiga saker i.
Kram på er allihopa, nu ska man vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0