Undrar vad folk tänker

ibland. Jag blir faktiskt förvånad, oftast.

Jag och Thess hade en diskution innan. Som jag sa till henne, det är så svårt att fatta att killar blir kära i mig.
Jag är ingen trevlig människa, jag är rätt stressig, jag har dåligt humör och jag gör ALLTID någonting, Plus att jag är rätt egocentrisk också. Jag vandrar ofta omkring i slappekläder och när det är kallt ute har jag mindre sexiga långkalsonger på mig under.
Jag är ingen glad människa, men strålande livsglädje där alla bara dras till mig och min personlighet, där jag alltid skrattar och är glad och rycker med människor i min positivism, jag spricker väldigt sällan ut i sång, och det är inte ofta jag skrattar högt och glädjerikt heller,  jag är snarare tvärtom än allt det jag just beskrev nu, så hur i helsike kan människor dras till mig? Va???
Varför blir människor/killar så ofta kär i mig? Vad är det de ser.
Det kan inte bara vara utseende då jag väldigt ofta luktar lite lite stall och har mindre sexiga kläder och osminkad.
Ska snart sätta in en bild hur jag ser ut ljust nu. Hmmm
Djupa tankar en söndagskväll.. suck

(varför lär man sig aldrig?)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du ser bra ut. Och du håller säkert måttet osminkad också.



Och sen även om du har brister som människa, så får du ha det, för du är a girl. Men har en kille minsta lilla brist så glöm att någon vill bli ihop med denna.



Vad ska du dra för slutsats ? Att killar är så ytliga att de inte ser hur egocentrisk du är :O ?

2008-11-17 @ 06:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0