torsdag

Så, sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och ska alldeles strax slänga på Emmah lite kläder och så ska vi till sjukhuset för en ordentligt genomkoll vad gäller Emmah.
Tror dom sa minst 2 timmar så vi får väl se hur lång tid det tar.

Tur att vi har den Svenska sjukvärden, har ni tänkt på det? Har ni tänkt på att vi får precis lika bra service som de rika eller de med mindre pengar här. Det är inte särskilt vanligt i många länder, tänk att bo i ett land där den sjukvärd du får är baserat på hur mycket du tjänar.

En annan fråga jag fortfarande ställer mig är, kan man vara en bra förälder även fast man jobbar heltid?
Man måste säger vissa, men det jag frågar mig är, måste man verkligen, eller är det så att man skulle kunna klara sig på mindre pengar och vara nöjd med det än vad vi tror vi gör.
Det är ju samhällsanadan som får oss att vilja ha allt, och mer och mer, men det går ju ut över ungarna, eller?
Hmm..

Iallafall, sov med plastpåsar på fötterna inatt, det var rätt jobbigt, men tydligen hjälpte det, hade nämligen olivolja på fötterna, sedan plastpåsar och sedan vanliga strumpor över. Gav resultat, verkligen:)
Någon som har recept på glasyr förresten, tänkte göra pepparkakor sedan tillsammans med Emmah:)

Kommentarer
Postat av: linnea

flurssocker och lite lite vatten tills du får en bra konsistens;)

2008-11-27 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0