Tjafs och dumheter. - av Therese

Ja varför kan inte livet vara lätt alltid ? Varför måste det finnas motgångar i sitt liv när man känner att man verkligen inte orkar med det. Varför ska det jobbiga komma när man känner att man inte har tid att ta itu med det ?

Idag har jag varit dum. Jaa, jag har varit dum mot Rebecca idag. Det är ju inte alls snällt.
Det blev la tjafs innan idag för Rebecca var stressad, och jag som hatar o stressa och i princip aldrig stressar (bara för att jag hatar det) har rätt så svårt att förstå hur en stressad hjärna fungerar.

Så jag kan väl skicka en liten ursäkt så här över bloggen nu när vi sitter i två helt olika hus ca 6 km ifrån varandra?

Jag sa lite dumma saker, som ibland flyger ut. Ni vet vad jag menar ? Man säger saker som man inte menar. Det är det dåliga med att kunna prata. Att man kan säga saker som är totalt onödiga och sårande för andra.




Jag o Rebecca i Göteborg :)

Inatt ska Therese jobba natt. Jag hoppas det kommer gå bra.
Det är rätt läskigt för tydligen så är det ett hus som spökar som vi har på vår runda. Och det är inte bara en gång om natten som vi ska in i det huset! Utan TVÅ ggr. Men Chefen har gett oss strikta order om att vi inte får gå in i det huset själv, och det har jag inte så stor lust att göra heller.

Jag får berätta imorgon om det spökar på riktigt eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0