Söndag

och som alla andra söndagar har jag tagit det lugnt:) Oj vad skönt det var/är:) Min kompis är fortfarande kvar så snart ska jag roa honom, just nu satte jag på savmpbob till honom, fast han ser inte så road ut stackaren.
Ska ta itu med det alldeles strax, frågade precis om han ville duscha och det ville han. Så bra va. (Ja, jag menade att han får duscha själv)
Pratade lite med mitt Ex innan med, inte lätt ibland, speciellt inte som man inte vet vad man ska svara när de skriver vissa saker, suck, typiskt mig att sätta mig i sånna situationer. Eller beträffande honom så var det han själv som satte sig i den situationen, göra så mot min syster licksom.

Vill bara säga en sak med om två av mina favoritvänner, monica och Joanna, tur jag har er:) Bra att jag tycker så om er va?

Nu sitter Emmah här bredvid och vill mig något, men jag skriver med senare:)
Kram kram allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0