kaffedrickande och att ta energi - Rebecca

Kom hem nu klockan 5 och poff, så tog energin slut. Sitter här med datorn i knät och huvudet på sne i soffan medans Emmah ritar en massa teckningar till mig, och jag ser och känner mig totalt handlingsförlamad ut.
Klockan 7 ska jag åka till halmstad och hämta David, suck, men ska bli kul att träffa honom iallafall.
Han sticker ju till Prag, Wien och Berlin på torsdag till tisdag så får passa på nu att umgås lite.

Jag skippade skolan idag, orkade helt enkelt inte, behöve ladda mina batterier i kroppen och få mer energi, för på senaste tiden har jag råkat stöta på människor som tar rätt mycket energi och det är rätt jobbigt i längden, man behöver ju faktiskt få en paus och ladda dem då och då.
Jag är en sådan människa som lätt blir av med energin då jag lätt känner på folk vilka de är, hur de mår och huruvida mycket energi de tar eller ger, och tydligen är jag en människa som väldigt lätt avger en mängd energi om någon behöver det.
Så, jag åkte till Monica i stallet, och vi satt där i hennes kök hela dagen och drack kaffe och röckte ciggareter, usch, har faktiskt ont i huvudet nu utav alllt, men det var värt det:)

Nu ska jag ta en snabb tupplur innan jag ska köra iväg, eller nej, kom på att en räkning ska betalas, jag ska hinna duscha och Emmah ska kläs på, hmm

Så här ser jag ut nu ungefär

Kommentarer
Postat av: Idaliisa

söta ni är :)

2008-11-04 @ 18:49:28
URL: http://Idaliisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0