Skulle önska det var tvärtom

Varför vaknar barn pigga på morgonen och fyllda med livsglädje, medans en annan vaknar med behov av mer sömn och känner absolut ingen livsglädje just precis så här på morgonen?
Tur nog har det värsta gått över med jag skulle lätt kunna lägga mig och sova igen, samtidigt som Emmah springer omkring och rotar i sitt rum. Men nej, upp ska man. Full dag idag.
Vaknar riktigt förskyld med, är inte livet underbart? Vet att det är för jag bor i källaren och luftfuktigheten här nere är inte den bästa. Får kurera mig igen och börja om från början.
Får alltså bada bastu ikväll, nyttigt sägs det.

Suck, vill sova
Kram allihopa på denna ljuva måndag morgon
(Ps, snart börjar julkalendern på morgonen ds;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0