Rebeccas mindre goda morgon

a, suck, morgon. Ligger i sängen och vill ta ett skutt ur den för att springa upp o hämta kaffe, men kroppen lyder mig inte. Så jobbigt när det händer, min kropp sviker mig, vägrar, protesterar. Tur nog får jag mina fingrar att fortsätta skriva detta blogginlägg.
Snart så ska jag upp. Tänkte baka bullar senare idag med Emmah. Ska hinna med stallet idag med, och faktiskt tror jag att jag hoppar föreläsningen idag för jag slutar så sent som 4, och iomed jag inte förvarnat dagis så blir de lite griniga när man hämtar senare än 4.
Ska hinna ringa om
 
Ringa om studentlägenhet (skulle vilja flytta)
Ringa ungdomsmottagningen
Baka¨
Ska hinna ta stallet
Dammsuga här nere
Titta lite på kläder från Hm och Ellos (kanske Laredoute)
Beställa ny studielitteratur

Måste bara lyckas komma upp! Ska försöka med det nu ett tag så hörs vi senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0