Oj vad trött jag va

Jag har sovit till nu, vaknat till då och då och hjälpt Emmah med diverse saker, men jag har varit helt död. Drömt en massa konstigt, och det är nästan skrämande, för det kändes inte som om jag kunde ti mig ur sömnen. Men nu är jag vaken.

Så tänkte jag på, hur är det nu förtiden i samhället, mellan tjejer och killar? Är det rätt av en kille att skälla ut någon framför sina kompisar, en tjej, och säga riktigt riktigt nedvärderade saker, och ändå sitter folk bara där och sväljer allt, plus att tjejen helt enkelt inte får en chans att försvara sig. Det är sjukt, men jag tänker inte gå in närmare på exakt vad som hände.

Är singel nu, och jajamen, min känsla stämde igen, jag hade rätt och beviset är uppenbart. Suck, vart är alla ordentliga killar? haha:)

Har hunnit med en massa idag, håller på att byta rum och det kan nog bli riktigt bra i slutändan:) hinner nog det sista imorgon:)


Kommentarer
Postat av: joanna

vilket rum flyttar du till?

kram

2008-11-22 @ 18:01:38
Postat av: linnea

vet precis hur det där med att itne vakna ur sömnen känns.

jag har fått veta att jag har en sorts "sjukdom" inget farligt, men nädå, som gör det svårt för mig att vakna, man tror att man är vaken, fast ändå inte, så jag får panik ibland när huvudet är vaket men nte kroppen...inget farligt men sånt kommer oftast när man halvsover för att man har stressat...så du vet:D

2008-11-24 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0