Nu är jag vaken

och ska börja göra mig iordning inför skoldagen.
Emmah ska till sjukhuset idag med och prova ut bättre skor till henne, men tiderna krockade med min skola, så min mamma kom som en liten gullig prinsessa på en vit liten shettis ponny och räddade mig från det dilemmat:)
Jag har tenta genomgång idag, men tror jag kuggade den tentan:( har inte fått besked än så vi  får helt enkelt se.

Men nu ska jag sminka mig och klä på mig och hela det där.

Ps, visst är det skönt att snooza? älskar det, ställer alltid klockan en bra bit innan jag MÅSTE upp bara för att det är så skönt:)
En kille sa en gång att han hatade det, och han ströde sig på tjejer som gjorde så, de var licksom lika bra att bara puta ut dem ur sängen på en gång. Det höll inte länge, samt, fattar ni vilka killar jag varit med? Knäppt ha!

Ha en helt underbar dag idag allihopa så hörs vi sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0