Kanelbullebak av Rebecca och Emmah

Så, fullt ös idag, hehe
Nu bakar vi kanelbullar, eller snarare väntar på att de ska jäsa.
Tur nog så lånade jag pappas bakassistent eller vad de heter, den som rör degen medans jag bara håller på alla ingredienser, och tack och lov för den säger jag bara, gör dubbelsatts, och innan har jag rört för hand, det här var ju rena lyxen för mina små spinkiga armar. :) Snacka om att Rebecca ska baka hädanefter:)


En underbar uppfinnig. Tänk förr i tiden då man fick baka allt hemma, bröd, bullar, you name it. Storbak och de gjorde allt för hand, stackarna. Full respekt från mig.



Får vi se om jag och Emmah lyckas få ihop så här fina bullar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0