John Blund kom inte på besök inatt. - Thess

Inatt har inte jag sovit så mycket. Fast det är mitt fel.
Det var ju dumt också iomed att jag jobbade tre timmar imorse. Den ljuvliga tidpunkten 7-10. När man verkligen känner sig som piggast. Not.


bilden tagen imorse. Ser ni hur trött jag är?


Igår var jag i Halmstad med Sandra, Vi gick och åt på en fin restaurang. Jag älskar att unna mig lite lyx ibland. Annars i vår familj går vi väldigt sällan på fina restauranger. Vi är mest på mackedonkan och såna snabbmatshak istället för restauranger. Fast det var bara jag o Sandra igår. Eller ja, sen gick vi på B&B och spelade lite biljard, med ragget också.
Sen kom Sandras kille och de började tjafsa.
Varför ska människor alltid öppna upp alla känslor på fyllan ?? Är det för att man inte har vågat säga nånting innan, eller är det för att känslorna inte existerar förän man blir full ??

Ialla fall..
Vet inte riktigt hur det går med ragget faktiskt.. känns som att det går neråt just nu. Och det är trist :/
så jag är lite lite ledsen faktiskt... snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0