Jag vill börja träna

På riktigt, det jag inte riktigt vet är hur jag ska få tiden att räcka till, eller orken.

Det jag har som jag måste göra varje dag är:

Skolan
Emmah
Stallet
Äta
Sova

Och bara de sakerna tar tillräckligt med tid egentligen. Hmm, hur kan man lösa detta tro?
Jogga kan man ju, men i det hr vädret? Släpa med Emmah på ett gym känns ju sådär, och tror ni att det fnns gym med barnpassning här? svar:nej

Ok, då gör jag så här, sitter ett tag och tittar på youtube olika klipp på kändisar som är lagom tränade tills jag blir så frustrerad så jag kommer på en lösning.

Kan ni se bilden framför er att jag, Rebecca på bilden där nere, skulle lyfta såna saker som de där uppe? Hmm, håller med, svårt att se men allting funkar om man bara ger sig 1000:an på det. Vill licksom orka bära omkring Emmah, och jag börjar redan få rygg problem så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0