Jag hatar internet

Verkligen hatar det, det tar så grymt mycket tid, och en annan sak, det västa, är att man hittar så fruktansvärt mycket som man vill ha, jag vill ha allt, typiskt mig. Åh, äkta fårskinn, det vill jag ha, såna tofflor, och åh, äkta linne, det har jag hört är så bra, det vill jag ha, åh äkta UGG, det vill jag ha, åh, en massa tröjor, det vill jag ha.
Nu är jag trött på det här, allt man vill ha.
Varför lever vi i ett sån värld? Där allt bara handlar om köp köp köp, och att vi vill ha mer? Jag blir så grymt trött på mig själv alltså.
Så nu ska jag stänga ner skiten och grubbla på vad jag verkligen behöver, och på vad det är jag klarar mig utan.
Så det så, skriver mer sedan när jag slutat vara sur på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0