Ironi. - Thess

Visst är man en klumpig människa. Haha.. Stackars Rebecca.

Om ni inte har märkt det på bloggen så är Rebecca inne i en stressig period just nu, eller ja hon är alltid mer eller mindre stressad. Men just nu har hon väldigt mycket att göra.
Så igår så ringde Rebecca mig och undrade vart hennes vinterhjul var någonstans. Och Pappa hade sagt till mig att dom var på lagret när Rebecca kommer och frågar. Så jag försöker ju vara systerlig och säger att jag ska minsann hjälpa henne att hämta dom på lagret (för jag vet ju vart dom finns). Vi kommer till lagret, jag pekar och säger, det här är dina däck Rebecca och pappa sa att du kunde få två extra hjul också ifall dina gamla var slitna.

Idag får jag ett sms av Rebecca, exakt så här stod det:

-Självklart var det dina sommardäck vi tog,
så nu fick jag aldrig bytt.

Är inte det liite ironiskt ? haha. Tycker så synd om Rebecca, jag menar, jag var heelt säker igår på att det var Rebecas vinterdäck, så var det MINA sommardäck som jag bytte för 2 veckor sen. IRONI! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0