Hemmamys- Rebecca

Så, nu sitter man här hemma igen. Tog en tripp till min pappas hus till Thess och fördrev tiden lite. Tänkte bada med Emmah i badkaret där, vi har ju inget hemma, och fick för mig att det skulle vara riktigt mysigt.
Mysigt var det ju inte kan jag säga då Emmah skvätte och skrek och höll på, fast kul var det, så istället för en mysig stund blev det fullt ös, haha.
Filosoferar på vad jag ska göra nu, sticka lite mer på Emmahs tröja kanske, har bara en arm kvar, eller snarare en halv arm kvar, och det är den som tar lägst tid. Suck, haha. Men det är ganska kul och se hur det går framåt, att det facktiskt blir något.
Ska visa sedan när den är färdig. Är lite stolt över mig själv facktiskt, hur många av er an sticka? skulle vara kul att veta:

Problem problem, hatar att ha kärleks problem, eller problem är det inte, men jag vet helt enkelt inte, Jag vet varken ut eller in. Fast det har jag aldrig vetat, vad gäller något sånt. Hmm, kanske beror det på allt som hände sedan innan, när man var yngre:S suck, allt är upp och ner, och jag vet iinte...suck

Hoppas ni har en underbar kväll idag ialf allihopa:) kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0