God morgon allihopa

 



Vilken ska man köpa till Emmah tro? Hon vill så gärna ha en doptavla och jag tänkte brodera en.
Att brodera eller sticka kräver tålamod, men på något sätt är det en väldigt avkopplande sysselsättning.
Jag gillar också känsla av att jag kan göra sånt här själv, både broderier och stickningar.

Ligger i sängen, ska alldeles strax upp då jag har en full dag idag. Men tror jag skippar sminkningen, ev lite maskara bara. Usch här e så kallt, fryser verkligen.

Men vi hörs ikväll allihopa, om inte min kö´ära syster skriver något inlägg innan.
Om ni inte har något att göra så gå in på broderi sidan och tipsa mig om vilka fler broderier ni tycker jag kan beställa då jag har enorm beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0