Ett tungt huvud - Thess.

ÅH hjälp!
Idag har jag sovit till halv4 mer eller mindre. Jag var ute igår, lite för mycket alkohol och för lite sömn, plus att min sköra lilla kropp inte tål så mycket.

Jag och Rebecca är sådana här, att vi blir extremt bakis varje gång vi har druckit. Även fast vi inte ens har druckit mycket. Våran kropp liksom bara tvärvägrar dagen efter vi dricker. Det är som att vår kropp får panik och bara skriker : Nu minsann är det nåt fel här, nu måste varje liten cell löpa amok, och nu ska vi trycka upp exakt allt vi har i magsäcken!

Det enda tips jag har mot bakfylla, det är vatten, lite lätt mat, och SÖMN!



Jag tror jag börjar bli kär. <3

Nu sitter jag hemma hos Rebecca, ska passa skitungen ikväll ;) hehe, min fina lilla Emmah :) utan henne hade livet varit mycket tråkigt och ensamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0