En morgon

God morgon! Eller inte, inte sovit överdrivet mycket inatt heller, men mer än igår
Jag och Thess har bråkat om täcket hela natten också, lite jobbigt, men jag tror jag vann:)
Hon vaknade med mens i morse med, kanske för att hon glömt p-pillrena igår. Våra kroppar är lite speciella, så fort man missar tex ett litet pillet så sätter mensen igång,de gillar helt enkelt inte p-piller. Hmm, därför jag har spiral nu, haha. Min kropp och min hjärna sammarbetar sällan, men får se om jag vann nu när jag satte in spiral.

Tydligen snarkar jag lite:S fast jag är riktigt ont i halsen idag såvi skyller på det.


Behöver äta honung idag mot halsen, citroner mot förskylningen, bananer och frukost. Havregrynsgröt är nyttigt

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0