En dag..

Bullbaken gick bra:) Här kommer lite bilder






och så här goda ser mina och Emmahs bullar ut, och de smakar minst lika gott!
Men det frestar på tålamodet att baka med småbarn, haha, fast allt går, bara man vill.

Håller på att kurera mig och Emmah lite med olika örter och drycker nu så att hon ska bli frisk och jag inte ska bli sjuk. Jag tror mer på örter än på framforskad och kemiskt gjord medicin då jag menar på att det r bättre och naturligare för kroppen att hålla sig närmare naturen, då vi faktiskt kommer därifrån. Naturen är så skapad att allt redan finns där, vi behöver bara hitta det själva, och använda vårt mod, förnuft och lyssna lite mer på vad naturen faktiskt berättar för oss. Något som försvinner mer och me iomed teknologin går framåt och vi strävar efter helt andra saker.
Men en dag, en dag kommer något hända i världen, som kommer sätta oss på prov igen, för just nu förstör vi allt i vår väg, men en dag slår det oss i nacken, och jag är rädd för att det kanske inte är för långt bort i framtiden det händer.



Vad är egentligen lycka? Hur finner man frid i sitt liv, och med sig själv? Hur är det egentligen meningen att man ska leva? Ödet eller slumpen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0