Varför heter det tupplur?

Ojsan hoppsan.
Skulle ta en sån där microtupplur, men det blev visst en timmes tupplur.
Typsikt, så kommer jag inte kunna sova inatt, och kommer vara jätte trött imorgon viket gör att jag kommer sova imorgon eftermiddag också, så är cirkeln sluten.
Fast skönt var det, att sova alltså.



Nu har jag såna fina kuddavtryck på hela halva huvudet. Varför får jag alltid sådana när jag tagit en tupplur, men inte när jag sovit en hel natt?

Pluggat lite granna idag, men ska plugga mycket mer imorgon tillsammans med gruppen.

Min pappa fyller år idag, fast jag tänker inte räkna efter hur gammal han blir, gillar inte matte så mycket. Men grattis kära pappa. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0