vad har hänt med julkalendrarna??

Förr var det ju bra, och roligt, barnanpassat, teskedsgumman, mysteriet på greveholm, jul i kapernaum osv. Nu är det bra, men  inte tillräckligt bra.



1 December för er som missat det idag

Läste precis något, i ett mantra som man får via mail, något liknande "om man förlorar, glöm inte det du lärde dig"
Så sant, och det gäller egentligen allt här i livet, vad som än hände har man alltid lärt sig något.

Ska göra mig iordning för skolan nu, mig och Emmah, men vi hörs av, kram kram

Ps, alla borde få ha någon ibland som ligger vaken hela natten för att titta på en, eller för att hålla sin hand på en hela natten. Alla borde få vara med om det:) hehe

Kommentarer
Postat av: emil

ja det tycker jag verkligen gjorde faktiskt det i natt och det jag såg va väldigt fint...hoppas jag får göra det snart igen...

2008-12-01 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0