Emmah är iväg

God middag allihopa:)
Hur är det idag och vad gör ni en helt vanlig lördag?

Städade bilen innan, på insidan, oj vad fint det blev, så sedan ska jag köpa ett shell kort och tvätta den på utsidan.
Härligt det är med en renstädad bil, speciellt om man som mig, inte städat den på evigheter innan dess. Skillnaden blir så stor:)
Emmah tyckte det var jätte kul att hjälpa till, så konstigt att barn tycker något är kul som vi vuxna tycker är mindre kul. Eller, egentligen när man väl satt igång är det ju helt okej, men det är innan man fått tummen ur röven som det är lite jobbigt.
Passade på att storstäda badrummet också, usch, det var nästan äckligt, städade samtidigt som Emmah badade. Lite effektiv får man ju vara.

Emmah ska iväg på invigning med Mormor och Morgan. Här i Laholm har Jehovas vittnena byggt en ny riketssal och idag ska den invigas. Hon valde själv vilka kläder hon skulle ha på sig, och hon är jätte fin:)



Nu åkte hon, och jag vet inte om jag ska börja storstäda härinne, eller vila. Åh vilken beslutsångest, det här tål att tänkas på.
Kram på er allihopa så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0