Kvällen blev räddad

Blev en sån där lugn och skön kväll, eller ärligt.
Jag skulle precis sätta mig och börja skriva på min bok, där jag kanske, om någon vecka ger ett pytte pytte litet utkast här i bloggen:)
Iallafall, så ringer det, och min kompis ville låna internet. Suck, var tvungen att vara lite halvsocial så jag gjorde :


Visst ser det gott ut? Det var det. Gräddglass med choklaskrisp i och frysta frukter som jag tinade i micron.


Poppade lite popcorn också. Med grillkrydda och lite lite smör på. Jag vet, inte jätte nyttigt, men jag föddes smal och kan äta det mesta utan att det syns. Men jag tror det hjälper att hålla vikten nere genom att alltid hålla till i stallet och att stressa en del.


Det bästa jag gjorde för ett tag sedan, var när jag "lånade" hem pappas morgonrock och använder i tid och otid. Min fader är i Thailand nu vilket han ofta är på vintrarna och huset han bor i (där Thess bor nu) står alltid med öppna dörrar. Men självklart kommer den hänga där när han kommer tillbaka, nytvättad och se ut som orörd. Men den är SÅ skön.



Nu ska jag äntligen få filosofera lite på min bok igen. Thess ligger här bredvid mig och läser


Tänkte på det innan. Hur många människor gör något varje dag som gör dem lyckliga? Helt för sin egen skull?
Gör du någonting som gör dig lyckligt?
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0