Twilight - Thess

Den filmen är deffintivt en tiopoängare.
I alla fall om man är kvinna ! Och speciellt om man är en kvinna som gillar kärleksfilmer.
Det här var en sådan film som gav en gåshud, och en sådan där desperat känsla av att ha en pojkvän, ni vet ? eller ni kanske inte vet.
Jag kunde inte låta bli att fnissa så högt, så att alla i bion störde sig på det i scenen där dom kysser varandra för första gången. Och givetvis var det en gråtsen, där jag var först med att börja gråta (tror jag, Rebecca är mer hårdhudad än mig, hehe)

Jag börjar fundera lite på det här med kärleken. Finns det sådan riktigt passionerad kärlek? När man älskar den personen så man faktiskt skulle dö för den. Där man skulle gå genom eld och vatten för att inte förlora den personen man älskar. Jag undrar. För i det här livet känns det nästan löjligt att tänka så. Men det är just en sådan känsla jag letar efter! Passionerad kärlek mellan mig och en man som jag vet beskyddar mig och älskar mig över allt annat. Jag vill veta att den mannen inte släpper min sida, oavsett vad som händer. Finns den ??
Jag vill tro att den finns. Jag hoppas på att den finns. För det är den jag letar efter. Eller är jag bara kär i kärleken ?

Nu ska jag leta upp boken. Sen ska jag vara olaglig och ladda ner den ! Den måste ses igen. Och ni som inte sett den ! Pallra er röv från datan och se den ! eller om ni inte orkar pallra röven ifrån datan kan ni också vara olagliga och ladda ner den .

                                 

Kommentarer
Postat av: Emil

va bra att filmen va bra...och sen det där med kärleken är absolut inte lätt det finns en för alla ska du veta...

2008-12-08 @ 12:01:26
Postat av: Anonym

Oh ja!

Den kärleken finns överallt, den finns hos många av de i min omgivning.. alla jag känner har funnit den kärleken. Så du har nog bara inte hittat den än...

2008-12-31 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0