Twilight och blodsfrågan

En fråga jag filosoferat på nu ett tag är om filmen Twilight, eller snarare böckerna som jag nu läst.
För er som inte hört talas om den kommer en kort beskrivning:

Ewvard=vampyr, som försöker att leva på bara djur, men man blir tydligen aldrig riktigt nöjd på det

Bella=människa, som Edward blir helt galen i då hennes blod luktar extra bra jämför med alla andra människors blod för honom men han försöker undvika att döda henne då han faktiskt blir kär i henne

Eward måste undvika Bellas blod iomed det luktar super gott, men hur gör de när hon har mens? För enligt böckerna så står det igenting om det, bara att de umgås jämt, typ (förutom i bok två men det behöver jag ju inte avslöja) men, hur funkar det, mens, blod, han vampyr? Hmm

Förstår att jag sänker ribban här på bloggen nu, men hej, jag kan inte hjälpa att jag tänker för mycket jämt, och på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0