Trött, och väckarklockor

suck. Inget bra på tv:n. Emmah sover fortfarande inte riktigt, och jag är trött.
Ska snart ut och titta på mitt fina askfat och ringa en kompis, sedan läsa i min bok



Ni ser ringklockan där va? Den låter riktigt högt. Det kan de som sover där uppe längst bort ifrån mig intyga. Tror ni jag brukar höra den på morgonen? Nej, just det. Jag sover alltid hårt, riktigt hårt. Att jag kommer upp överhuvudtaget på mornarna är ett under. Jag sover så hårt att jag har 3 olika ringklockor på varje morgon, men jag vaknar aldrig. Det kan alla som någonsin sovit här i huset intyga. Tror detta har smittat av sig på Emmah också för hon kan också sova sig igenom en del väckarklockor. Inte lika bra som mig, men hon är ju bara 3 år också.
Imorgon dock slipper jag väckarklockorna, och kanske, om jag har tur, ger Emmah mig sovmorgon iomed hon somnade NU, typ.

Sov gott allihopa, hoppas ni har en bra fredags kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0