Trevligt och avundsjuka

Allt var super trevligt:)
Kul att träffa lite andra familjer, och Emmah tyckte det var jätte kul att leka med de andra kompisarna.
Nu har man druckit en del, rödvin, och jag som inte tål någonting känner så klart av det
så jag skickade precis till min syster för att tvinga henne hit med cigg
Hon är på gång hit:)
Ska sova sedan då jag är riktigt trött, blr alltis super seg utav rödvin.

Sov gott allihopa

ps, för tillfäller är jag en aning, en liten liten aning avundsjuk på mamma, pappa, barn familjer där pappan tar ansvar och de delar föräldrarollerna.. suck.. varför fick inte min dotter en sådan pappa? och varför fick jag där helt ensam och går där helt ensam igenom allt? svar: FEL kille, dum och naiv som man är, suck. Snacka om att lära av sina misstad (inte emmahmisstag, utan ensamheten/utanförskapet misstagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0