Tjockisdagen. - Thess

Ser ni vem det är som skriver ?
Oj Oj Oj ! Therese har minsann fått tummen ur röven..

Hur mycket kalorier kan man äta på en dag ? Kan man äta HUR mkt som helst? Eller finns det ingen liten "error" knapp/lampa i/på kroppen som börjar larma? Ifall det finns en sådan knapp kan jag ialla fall vara lugn att jag inte ätit för mycket kalorier. för jag har inte märkt av nåt "larm". haha

Jag är väligt duktig på att stoppa i mig massa onyttigheter. Och idag har det nog blivit lite FÖR mycket..

Jag tycker det är tråkigt att det inte är någon snö i denna delen av landet. Och jag håller på att hamna i min deprimerade vinterperiod. Eller jag har rättare sagt hamnat i den. SKIT!

Så en pessimistisk Thess får ni stå ut med.

Och jag jobbar och jobbar som vanligt. såååå, mitt liv är ju inte så där förträffligt spännande för tillfället.

Men vet ni vad ? jag antar att ni inte vet detta (ironi). Men snart är det jul minsann !!! Då kommer Tomtegubben på besök och ger förhoppningsvis alla presenter. Ja alla snälla iafall. Dom som inte är snälla får nog samhällstjänst. eller inte.

Nu är jag trött....


Jag var lite knäpp i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0