Stress och energier

Så, är i min pappas hus, skulle hämta Thess här.
Sedan ska vi göra stallet och sedan till halmstad för att köpa en julklapp till min bror.
Grejjen är att jag är super stressad. och Thess är på långa vägar tydligen inte färdig.
Måste vara hemma vid 4 för att hinna göra iordning mig och Emmah.
Hatar att vara inbordes stressad.
När människor runt omkring mig är stressade blir jag också super stressad
Känner av energierna så lätt som de utstrålar
nervös, glad, rädd osv, saker de inte visar kan jag känna i vilket fall
Jobbigt ibland, men man vänjer sig och kan avskärma sig.
Jobbigast är det på stan, om man känner av för mycket.
Knäppt va?
Så säger folk att jag är en sådan som utstrålar jätte mycket
Att jag skulle kunna gå in i ett rum fullt med människor och få dem på precis de humöret jag är på.
Tror det beror på hur man vrider på det, men men

Gammal bild på mig, från den tiden man hade snyggast. Hade färgat håret brunt där.

Kommentarer
Postat av: Madde

Den bilden tog jag på dig :D

2008-12-21 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0