Solat solarium

och det var riktigt riktigt skönt, bara låg där i värmen och njöt.
Jag vet, det är inte bra att sola solarium, men så ofta gör jag det verkligen inte. Ser det lite som ljusterapi också, och det är ju aldrig fel.
Köpte ett 10 kort när jag ändå är på G.

Fast tror jag knäppte av den där extra solningsgrejjen för ansiktet lite för sent så nu har jag en vacker rosa färg i ansiktet.

Ungefär så här.

Gillar inte marsipan appropå något helt annat. Usch, fast det är kul att göra gulliga figurer med.

Helt appropå en annan sak med, lite bra tips sådär



Behöver ha sånt här nu. Vaniljen luktar så fruktansvärt gott (läste någonstans med att killar omdevetet tänder på vanilj, men jag ska låta det vara osagt då jag inte har några bevis) och jordgubb luktar med riktigt riktigt gott, väldigt sött, men gott. Vill ha, men mina pengar ska gå till Julklappar till Emmah och kära syster tänkte jag.


Skulle behöva ha tag i Biolage shampoo och balsam också. Tänkte jag kunde börja använda det på Emmah med, då hon är så pass stor och faktiskt börjar få riktigt långt hår.

Skulle behöva ha tag i bra hårvårdsprodukter med, hade en riktigt bra utav osis serien, kommer inte ihåg vilken, men jag tog bara i lite i blött hår, fönade, och färdigt:) Gillar sånt, speciellt som man inte har så mycket tid.

Men främst skulle jag nog behöva en riktigt bra hårinpackning, vill verkligen inte klippa håret så.
Ska hoppa in i duschen nu och använda mitt Barnängen barn schampoo och balsam som jag köpte för att vara ekonomisk, men det var verkligen inte bra det shampoot. Fast, får göra slut på den först.

Kram på er allihopa, och skriv gärna kommentarer, eller ge mig bra och billiga tips på saker jag kan använda. Vet inte riktigt vad jag ska köpa till Emmah i julklapp, ungen har allt, jag själv hade kottar typ, så det här överflödet är skrämmande för mig. Men vad ska jag göra? Låte bli och köpa saker, eller låta henne ha lika mycket som alla andra barn? Fast jag gillar inte överflödet dagens barn lever i, hmm..

Kram kram och önska mig lycka till i duschen med det där shampoot som inte är något bra


Kommentarer
Postat av: linnea

hej becca!

ett tips! inte så billigt kanske men nu ska jag göra reklam för sannes salong inne i stan.

hon säljer för ett märke som heter daviness dom har APBRA hårimpackningar! Sen har hon fått in ett puder från OSIS som du bara pudrar på ibotten på torrt hår, massernar in lite och PANG! så har du super volym! den är sjukt magiskt bra.

Bra schampo från daviness också är deras yoghurtschampo mycket väldoftande och bra för torrt hår och torr hårbotten ( som jag har)

jag kanske kan köpa till dig på extra pris?

puss och kram!

2008-12-05 @ 06:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0