Snällhet

Så, nu har jag precis spelat neger och president med några kompisar som kom inom.
Jag vann, alla gånger utom första gången, hehe.. skicklighet eller nybörjar tur, vem vet?!?

Satt innan och pratade med en från nattstad. Han frågade mig varför jag hade nattstad om jag hade barn.
Jag svarade som det var, att ja var därinne för att kolla 2 bloggar där som jag alltid läser och skulle skriva till en kompis.
Vi kom in på det att de flesta som har nattstad faktiskt är sånna so bara raggar rundor.
Frågan jag ställer mig då är, vad får man ut av det?
Sex? Flickvänner/pojkvänner, eller bara lite förnöjelse under en kväll.
När IT nu har tagit över världen försvinner den riktiga kontakten allt mer,
visst, du får mer kontakter och du lär känna mer folk, världen ligger mer öppen för dig, men helt seriöst,
är verkligen IT kontaken bättre än den riktiga kontaken, den då du går ut, träffar folk och pratar med dem, träffar dem mer ifall de är intressanta, vill man ha sex så ragga upp någon i verkligheten, och vill du träffa en flickvän/pojkvän, tror inte det händer på nattstad speciellt ofta iallafall.

Jag kan iallafall personligen säga att jag är rätt trött på alla de som kommer med seriösa förslag om sex, eller blir våldsamt förälskad i en efter att snackat över internet 1 vecka. Precis som de känner en då licksom.
O sex, ibland när jag dissar dem, vänligt men bestämt får man då ett "snälla"
Precis som om jag skulle vara snäll om jag ställde upp på något för att vara just "snäll", får jag ut något av det? svar: nej. Kommer jag komma med i tidningen och få nobelpris i snällhet svar:nej
Kommer folk vända sig runt på gatan och titta efter mig och viska "där är hon snälla, åh vad helt underbart snäll hon är, svar nej
Precis min poäng, därför brukar jag oftast logga in som osynlig, för jag är så trött på alla som tar för givet att bara för man har nattstad raggar man rundor och har sex med alla, men ikväll missade jag det.

Aja, nu är jag trött.. ska sova, men ni får ha det helt underbart i natt, dröm söa drömmar.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Gossip girl

Välkommen till Gossip girl bloggen :)

2008-12-28 @ 11:37:18
URL: http://gossipgirlbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0