Roande med dammtrasor?

Så, nu är jag med min kompis och har hämtat Emmah samt köpt lite godis till henne (och mig) för ikväll.
Tydligen har Emmah en pojke på dagis (som är 5 år gammal) som är lite kär i henne, idag hade han målat en jätte fin teckning till henna:) och tydligen brukar han hjälpa henne av och på med kläder och ta hand om henne och sånt.
Haha, och Emmah som har sitt humör, sin envishet och kan vända på en 5-öring (humöret alltså) envisheten har hon efter mig, plus att hon är Oxe, fast min envishet är lite bortslipad efter åren. Fast den finns kvar, och tur är väl det, annars hade jag nog inte klarat av allt med henne och allt annar runt omkring.

Fick lite pluggat innan idag, och det är fortfarande ostädat. Fast nu som förutspåt är jag inte lika sugen på att städa längre, får skylla på att min kompis är här och ska roas, och nej att stoppa en dammtrasa i näven på honom är nog inte riktigt roande, bra kanske, och eventuellt lite effektivt, bjuda över folk som hjälper en och städa, men inte speciellt roande och trevligt.

Skriver mer sedan kära vänner, och tack för era tankar, tips och åsikter:)
Kram kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0