Riktigt smart inlägg, eller totalt onödigt

Jag ber ödmjukt om ursäkt för idag och den dåliga uppdateringen. Kom hem för inte så länge sedan.
Efter dagishämtningen klockan 4 åkte vi för att trotts allt hälsa på hos farmor och farfar. Emmah har ju tjatat om det så länge, och blev kvar där en stund.
Självklart somnade Emmah i bilen på vägen hem, så har precis hunnit bädda ner henne och nu läst alla bloggar jag följer.

Är så grymt trött så tänkte faktiskt fixa iordning mig för natten och sedan titta på film i sängen, innan jag somnar. Men ta det lugnt nu allihopa som kommer få dåndimpen för att jag inte skriver med idag, jag kommer tillbaka imorgon, lovar.

Men hoppas ni har en bra kväll, gör något mysigt okej!?! Jag ska ju titta på en bra film, och sedan ta itu med alla "måsten" imorgon. Gör ngt liknande ni med:)

Kram och god natt

Slår vad om att jag kommer somna till filmen Twilght som jag "absolut" inte laddat ner.

Tror ni att ni har en egen skyddsängel någonstans?

Höll appropå inget, på att köra ihjäl en tant idag i båstad. Blev bländad av en bil och fick sedan se en mörkt liten figur röra sig på vägen, så tvärstannade så däcken tjöt. Tanten reagerade inte ens. Suck, gamla tanter borde inte få gå på vägen i jätte mörka kläder på vintrarna tycker jag.

Tänk om jag kört ihjäl henne, tänk om jag dödat henne, blivit en mördare. Oj vad hemskt! Undrar om det var min eller hennes skyddsängel som räddade oss.
För vem vet vad som hänt efter jag dödat henne, kanske blivit satt i fängelset och lärt mig ännu mer olika knep på brottslighet och kommer ut som värsta värstingen. Det var nog min ängel som räddade mig från det ödet.
Tack lilla du!

God natt, igen!


Kommentarer
Postat av: camilla

spring aldrig fortare än vad din skyddsängel flyger ... klart det finns någon som vakar över oss ...

2008-12-10 @ 05:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0