riktigt duktig dag idag

kom till dagis i tid idag (kan bero på att jag trodde lämningen var 9 men tydligen var den halv 10) Stallet blev gjort, satt som vanligt dock och pratade lite för länge med Monica, om allt. Det finns verkligen alltid något att prata om med henne.
Fick höra av en som är lite utav ett medium att jag och Minoca träffades av någon anledning, att det inte var en slump, och jag tror banne mig det är rätt.
Sedan åt jag och Thess lunch på Dreamcake i Laholm, de har alltid dagens soppa, som alltid är lika goda, med Torekovsbröd, och det brödet mina kära vänner, älskar jag.
Sedan, hör och häpna pluggade jag i hela tre timmar innan jag hämtade Emmah. Riktigt intressant blev det när jag väl kom in i plugg-andan.

Nu är vi, jag och Emmah hemma, och väntar på Thess. Får se om maten ikväll blir lika god som jag föreställer mig, men det tror jag. Är egentligen rätt duktig på att laga mat:) Tycker det är kul också, speciellt när man har tid för det.
Finns ju inget värre än när alla är vrålhungriga och man har 30 minuter på sig att laga något.

Satt och funderade innan på vad meningen med livet var, eller är.. Man kan nog aldrig veta, men man ska följa sina drömmar, det leder alltid till rätt resultat i slutändan, även fast man kanske inte hamnade där man trodde att man skulle hamna.
Vad tror ni är eran mening med lvet? Vad är era drömmar?

Halvsuddig bild på mig framför datorn, Emmahs rum ser ni i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: camilla

Finns en film som heter "det blit aldrig som man tänkt sig"Den filmen säger otroligt mycket ... för det är ju faktiskt så att livet gör sina tvära kast emellanåt och då gäller det att hålla i sig och fösöka stå stadigt fast att det känns som att man snart rasar i hop... nä livet blir kanske inte alltid somman tänkt sig ... men jag tror att det finns en mening i det som sker oss genom livet ... När man ser tillbaka på vad som hänt det är då man kan se vad det var som egentligen hände och kanske kan man åxå se en mening med det ... jag hoppas själv på det i alla fall att jag kan vända mig om en dag å se tillbaka å kanske lte mer förstå vad det egentligen var som gjorde att det blev som det blev i mitt liv...

kram

2008-12-03 @ 21:09:25
Postat av: Emil

det va ju bra att middagen blev bra visste att ni skulle fixa det...och sen så vacker bild på dig tycker jag...:=)

2008-12-04 @ 23:07:59
Postat av: Madde

meningen med livet har jag kommit fram till är: livet.

Utan liv finns det ju ingen mening :)

2008-12-06 @ 22:26:01
Postat av: Titus

Vackraste bilden!!!

2009-02-04 @ 03:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0