Powernap och en bekännelse

Jaha tänkte jag innan.
Kan passa på att ta en liten poxernap innan Emmah kommer hem.
La mig i sängen och försökte koppla av
Jag var jätte trött och hade lite ont i huvudet
Men jag kunde inte koppla av
Släckte lampan
Vred och vände på mig
Alla bilar som körde förbi fick mig att spetsa öronen, "är det de"?
Började filosofera på att de kunde komma hem precis när som helst
Lyssnade ännu mer på bilarna
Tyckte jag hörde dem
Det var inte de
Försökte sova, blundade och försökte göra avslappningsövningar
Hörde fler bilar
Satte på lugn musik
De kom hem
Blev ingen powernap

Emmah hade fått fredags godis hon redan började hugga in på direkt när de kom innanför dörren. Hunden Felicia hade självklart varit med hela tiden.


 Hade fått en present med. Ser ni vad det är. Ja krukor, men....
 Okej, en bekännelse, jag röker, usch för mig. Det roliga med mig är att jag verkligen har svårt för folk som luktar rök, om inte jag rökt och de precis rökt och så, men röker det gör jag. Har licksom inte fått motivationen att sluta än.
Ändå var jag rökfri under graviditeten och amningen, rätt puckat att börja igen ja.
Skulle heller aldrig kunna vara ihop med en kille som inte skulle kunna tänka sig att sluta röka någon gång. Hmm, usch ja. Iallafall, ett askfat fick jag av dem. Tackar tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0