potatis chips och livssanningar

Jahaja, då var man nyduschad och stallet är färdigt, tog lite extra lång tid idag då jag gjorde allt extra noga. Nu sitter jag här i sängen och äter lättsaltade potatis chips, ganska gott, men tydligen hade Emmah fått Mormor att baka en tårta, så väntar på att mina syskon ska komma hit så den kan provsmakas.
Ska snart börja vika in min tvätt lite fint i garderoben. Funderar till och med på att bädda rent med nystrukna sängkläder denna dagen till ära. Brukar inte stryka sängkläderna då tiden inte räcker till, men idag, varför inte? Får se

Tror att jag är en livssökare, problemet är att jag inte riktigt vet vad jag söker. EN sanning finns ju aldrig.
Kanske söker efter min sanning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0