Morgonhumör

Vilken morgon alltså, vaknade klockan även fast jag gärna sovit någon timme till, men Emmah var verkligen inte å humör när hon vaknade, så allt började med gnäll, och lite mera gnäll. Suck, ibland vet jag inte om hon faktiskt är en exakt kopia av mig, men hur hanterar man mig?

Ska snart göra oss iordning för att gå ut o leka i snön, ska se om jag får Thess med mig, men hon är helt inne i böckerna efter Twilight och har precis börjat på tvåan, så det ser tveksamt ut.

Jag har förresten blivit erbjuden en tvåa i Laholm, fast hyran är ungefär 5500 och har jag verkligen råd med det? Vill verkligen ha något eget, så jag hoppas att jag skulle kunna få allt att gå ihop. Suck, pengar är inte kul, verkligen inte.

Ne, upp, kläder på och ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch så dyrt för en tvåa och i Laholm dessutom, det är vad en tvåa kostar i centrala Halmstad och en TREA på Vallås...

2008-12-13 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0