Morgon stund

God morgon god morgon allihopa.
Nu har man sovit, även fast en viss kompis har ringt HELA morgonen och väckt en.
Jag har vägrat att svara då den här kompisen alltid har en benägenhet att rina och väcka mig när jag för en gångs skull har sovmorgon eller de gånger man är riktigt upptagen med något.
Han skulle bara berätta att hans Ps3 hade bluetooth. Jag som verkligen struntar i det, kunde inte vara mer intresserad.

aja, en kaffekopp muntrar alltid upp på morgonen.

Nu ska jag lösa problem.  Hejhej så länge

Kommentarer
Postat av: Emil

ja visst är det surt när man väl kan sova so ringer det hela tiden...jaha hoppas du hittade något skoj på väla...

2008-12-27 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0