missade stuider men shoppade lite

S¨å, väla färdigt.
Lite dåligt av mig bara för jag glömde att vi hade grupp-plugg idag, men jag tror (hoppas) de överlevde utan mig

Hittade lite smått och gott


Tänkte köpa en massa lakan och påslakan iomed rean, men hittade bara till Emmah, orkade inte stå och trängas med alla mer sedan. En säng kan göra så stor skillnad bara man bäddar den lite fint, älskar fint bäddade sängar.


Hittade äntligen ett nytt navelsmycke med, kunde byta ut iomed min gamla tilloch med var sönder.

 

Hittade världens finaste armband från "guess" också, men det var för dyrt:( Duktig var jag iallafall som avstod, fast jag fick nästintill tvinga min syster att tvinga mig därifrån, annars hade det slutat med väldigt lite pengar kvar på kontot.

Ska ringa gruppen nu och se vad de kom fram till.
Vad har ni gjort idag?
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0