Kort igen, på mig och Emmah och Kim

Så, nu var maten äten, gjorde pyttipanna med ägg och rödbetor. Enkelt, och helt okej gott.

Här är jag, så där var jag klädd för 3 dagar sedan, med Odd Molly linne. Jaha tänker ni, hur hade hon råd med det. Jo ser ni, jag jobbade på en butik ett tag för länge sedan som sålde bland annat Odd Molly, tyvärr under den tiden gjorde man av med alldeles för mycket pengar på kläder, men tur nog var det kläder som fortfarande funkar, och är fina. Tiger koftan var också dyr, men ack så använd.
Idag fick jag beskeded förresten, lägenheten än min, och jag kan utan extra kostnad få in badkar. Jajamen, nu flyttar jag, eller snart.


Emmah var klädd så här den dagen, hon valde kläderna själv, till och med när vi köpte dem på lindex. Hon vet vad hon vill ha iallafall. Kim är den lilla tomtenallen i gult som sitter mellan emmahs fötter och absolut skulle vara med på bilden. Snyggingen ni ser i bakgrunden är jag



Så här ser Emmah ut nu. Efter maten kissade hon på sig i trappan, mindre kul. Jag blev lite arg.Den pjamasen hon har älskar jag, köpt på H&M och så skönt. Specielt i får källare som är en aning kall på nätterna.
På kortet i bakgrunden är min syster Thess, och ni ser min stick-korg sticka fram där med ja.



Nu ska jag borsta Emmahs hår och göa iordning henne innan Bolibompa börjar.
Skriver med sedan, kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför blev du lite arg?...

2008-12-18 @ 18:42:19
Postat av: emil

hejsan såg att du köpt garn hehe men glöm inte av min mössa nu hehe

2008-12-19 @ 17:25:21
Postat av: Julia

odd molly är så himla mysigt!!

:D supermysiga kläder.

Men som du säger, pengarna flyger iväg på klädinköp. ajaj.

2008-12-19 @ 17:27:27
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: weei

Hoppas du får en grymt bra fredag!

2008-12-19 @ 17:28:43
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0